воскресенье, 20 октября 2019 г.

Джерело росту і здоров'я

19 жовтня в сільській бібліотеці для читачів молодшого віку проведено годину здоров'я "Джерело росту і здоров'я", метою якої було заохотити дітей до здорового способу життя, виховання дбайливого та свідомого  ставлення до власного організму, формування навичок підтримки та зміцнення здоров'я.
  Людський організм- найсильніший, найдосконаліший з усіх земних і потребує пильної уваги. Лікарі давно помітили, що наша добра фізична форма залежить від нашого ставлення до свого здоров'я. Усі знають, що здоров'я треба берегти як ні з чим не зрівнянне багатство, подароване природою, не можна ставитися до нього недбало і марно витрачати. Для закріплення знань дітям було запропоновано відповісти на питання вікторини, що складалася з розділів "Спорт і здоров'я", "Вітамінна бомба", "Мудрість віків", "На прийом до лікаря".

Комментариев нет:

Отправить комментарий